loading...
الیکا عبدالرزاقی
الیکا عبدالرزاقی بازدید : 130 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برای دیدن عکس ها در اندازه ی واقعی روی عکس ها کلیک کنید 

مهمترین چالش الیکا عبدالرزاقی برای بازی در کمدی «دن کامیلو»
 
بانی فیلم آنلاین:الیکا عبدالرزاقی، بازیگر نمایش «دن کامیلو» معتقد است این نمایش قصه ساده و قدیمی دارد اما نمایشی لایه لایه است که تماشاگران از هر قشری کاملا از آن راضی بوده و با رضایت خاطر تالار را ترک می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی نمایش «دن کامیلو»، الیکا عبدالرزاقی، بازیگر نقش اولینا، درباره حضور خود در این اصر نمایشی گفت: در مورد تمرین و اجرای این نقش ذکر این نکته مهم است که هدایت درستی در زمان تمرین وجود داشته است و مهم ترین چالش و سختی برای ایفای نقش این بوده که پیش از این یک بازیگر دیگر این نقش را ایفا کرده بود.

وی افزود: من به عنوان تماشاگر دوبار این نقش را در همان اجرای نخستین آن دیده بودم و این ترس را داشتم که شبیه همان بازیگر این نقش را به صحنه بیاورم، که البته اگر این اتفاق هم می افتاد زیاد هم دور از ذهن نبود اما تلاش کردم که این نقش را از فیلتر بازیگری خود به مجموع نمایش اضافه کنم. بیشترین دغدغه من این بود تقلید صورت نگیرد که تا به اینجای کار فکر می کنم این اتفاق افتاده است. این در حالی است که تجربه بازی در کمدی متفاوت دن کامیلو را هیچ گاه در فضای بازیگری فراموش نخواهم کرد.

این بازیگر تئاتر درباره ایفای نقش کمدی توسط بازیگران زن گفت: در مورد اینکه بازیگران کمدی زن در عرصه هنر کشور کم هستند، هیچ شکی وجود ندارد و مطمئنم اگر فضای مناسبی مهیا شود بازیگران زیادی هستند که می توانند در ژانر کمدی بدرخشند. البته بانوان هنرمند زیادی در تئاتر و تلویزیون حضور دارند که نقش های طنز خوبی را ایفا کرده اند.

عبدالرزاقی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از نمایش « دن کامیلو» تصریح کرد :در پایان بسیاری از اجراها یا از طریق رسانه ها با اقشار مختلف جامعه ارتباط برقرار کرده ام که دیدگاه های مختلفی نسبت به «دن کامیلو» داشتند که همگی مثبت بود ، ضمن اینکه بسیاری از تماشاگران در حین اجرا به بسیاری از صحنه ها می خندند اما شکل خنده ها و صحنه هایی که با آن خندیده اند تفاوت داشت که به اعتقاد من حاصل اختلاف برداشت ها از یک اثر هنری است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت الیکا عبدالرزاقی,سایت هواداران الیکا عبدالرزاقی,بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی,الیکا عبدالرزاقی,امین زندگانی,همسر امین زندگانی,عکس های الیکا عبدالرزشاقی,جدیدترین عکس های الیکا عبدالرزاقی,پیج فیس بوک الیکا عبدالرزاقی,فیس بوک الیکا عبدالرزاقی,مهران مدیری,بازیگر ثابت مهران مدیری,شاگرد استاد سمندریان,سریال شوخی کردم,سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری,سریال ویلای من,سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری,سریال قهوه تلخ,سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری,سریال باغ مظفر,سریال گنج مظفر,سریال میوه ممنوعه,elika abdolrazzaghi,بهترین بازیگر کمدی زن,بهترین بازیگر کمدی نقش اول زن,بهترین بازیگر نقش اول زن,برنده ی تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن,بهترین بازیگر طنز زن ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم کار الیکا عبدالرزاقی رو بیشتر دوست داشتید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 141
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 4,031
  • بازدید کلی : 186,265